Reference

Platforma Travelbakers spolupracuje s Katkou posledních 6 let a velmi oceňujeme zejména její zkušenosti z praxe, které předává na našich školeních účastníkům. Vždy přináší informace o nejnovějších trendech, inovacích a dokáže najít unikátnost každého projektu a s ní dobře pracovat.

Pavel Pichler

Travelbakers

Kurz Online marketing byl velmi obohacující z hlediska šíře možností v online marketingu. Velmi oceňuji praktické ukázky a různá doporučení co sledovat a kde se inspirovat. Paní Petríková je moc milá a ochotná lektorka s velmi příjemným projevem. Vřele doporučuji kurz všem, kteří hledají způsob, jak se v online marketingu zorientovat.

Eva Šetková

experience manager, CzechTourism

Hlavním cílem školení byla konzultace na téma copywriting a především návrh řešení textů pro mobilní aplikaci. Školení splnilo veškeré naše očekávání a bylo pro nás velmi přínosné. Ocenili jsme možnost zodpovězení konkrétních dotazů. Jednoduše řečeno? Školení v nás vzbudilo chuť psát jinak a lépe. Moc děkujeme a všem doporučujeme.

Iva Glacová

Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu

Katka pro Centrálu cestovního ruchu Olomouckého kraje a pro zástupce oblastních destinačních managmentů připravila školení zaměřené na úpravu textů na turistickém portále ok-tourism.cz. Bylo zaměřeno na specifické požadavky webových textů oproti tištěným médiím a principy SEO copywritingu. Školení bylo velkým přínosem pro všechny zúčastněné.

Radka Poučová

Centrála cestovního ruchu Olomouckého kraje, s.r.o.

Katku Petríkovou jsem oslovil po dobré zkušenosti s její redakční prací, aby nám pomohla zrevidovat texty na webu www.visitostrava.eu a upravit je tak, aby byly přehlednější pro čtenáře a úspěšnější ve vyhledávačích. Zároveň jsme se domluvili na organizaci školení tvůrčího psaní a optimalizace pro kolegy. Samotné školení nás v mnohém posunulo o pořádný kus dopředu a kolegy namotivovalo do další práce. Modelové texty nám slouží jako dobrý příklad při tvorbě nových, atraktivnějších článků.

Jiří Šimon

Ředitel informačních center a destinačního managementu Ostrava

Děkujeme za skvělý seminář, na který nám přišla spousta pochvalných referencí od pozvaných účastníků. Nesmírně si vážíme profesionálů, kteří jsou nejen ochotní, ale také schopní předat své znalosti a zkušenosti ostatním. Moc chválíme Katčin svěží projev, interaktivitu a strukturu prezentace.

Denisa Králíková

Střední Morava - Sdružení cestovního ruchu

Velmi spolehlivá a kreativní copywriterka. Tvoří zajímavý obsah, pokaždé dokáže najít a vystihnout jádro věci. Baví mě její přesah do cestovatelských a ekologických témat. Vždy splní, co slíbí, a je s ní skvělá komunikace.

Petra Pacáková

Drevostavitel.cz

Moc děkuji za profesionální a lidský přístup. Po předchozích ne zcela pozitivních zkušenostech jsem u Vás našla přesně, co jsem hledala a potřebovala. Cením si nejen toho, že jste velmi přesně zachytila podstatu mé představy a vložila ji do textu, ale navíc jsem měla velmi intenzivní pocit, že Vás vaše práce baví. Ještě jednou děkuji za Váš otevřený a profesionální přístup.

Lenka Poláková

Zakladatelka mediačního centra Olomouc, BrainPlaycz

Díky nekonečným konzultacím, ladění a trpělivosti jsme náš web hodně posunuli hlavně z hlediska SEO kvality a uživatelské jednoduchosti. Je před námi ještě hodně práce ale díky Kateřině jsme dostali spoustu podnětů a zpětné vazby, z níž jde dále pracovat.

Andrej Kraus

CleanWhale.cz

Školení s Katkou splnilo očekávání. Ze školení si všichni odnesli zajímavé tipy jak vylepšit tiskové zprávy, newslettery, komunikaci na sociálních sítích a mnoho dalšího. Účastníci školení ocenili, že lektorka poskytla svůj kontakt k dalším konzultacím a případným dotazům.

Tereza Kubištová

Kraj Blanických rytiřů

Jsem ráda, že jsem se mohla zúčastnit kurzu JAK BÝT VIDĚT: MARKETING A PR V CESTNÍM RUCHU. Informace byly opravdu profesionální a i když o některých věcech člověk ví, není na škodu připomenout a prohloubit znalosti.

Účastník kurzu pořádaného pro Centrála cestovního ruchu - Jižní Morava

Na základě dvojice školení JAK BÝT VIDĚT vnímám paní Petríkovou jako osobu na svém místě – postřehy z praxe, jasné podání informací a vysvětlení. Kéž by všechna školení byla taková.

Účastník kurzu pořádaného pro Centrála cestovního ruchu - Jižní Morava